عصر خودرو

شهردار کلان شهر کرج:

قدردان حمایت های بانک شهر هستیم

عصر بازار- شهردار کلان شهر کرج با تاکید بر اینکه قدردان حمایت های بانک شهر طی سال های اخیر هستیم،گفت:حمایت های بانک شهر از مدیریت شهری کلان شهرها بر هیچ کس پوشیده نیست.

قدردان حمایت های بانک شهر هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر،اصغر نصیری با بیان این مطلب و با اشاره به نقش بانک شهر در پشتیبانی از پروژه های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف،گفت:رویکرد این بانک از ابتدای تاسیس ، حمایت از شهروندان و کمک به توسعه و آبادانی شهرها بوده و خوشبختانه در این راستا کارنامه درخشانی دارد.

    وی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران ارشد شهری کلان شهرها مدیون اقدامات و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر هستند،تصریح کرد:بانک شهر در مدت زمان کوتاه ، با درایت و مدیریت مدیران ارشد خود توانسته است در میان بانک های برتر کشور قرار گیرد.

    شهردار کلان شهر کرج با  تاکید بر اینکه طی سال های اخیر شهرداری های سراسر کشور بخصوص شهرداری های کلان شهرها با کمبود درآمد مواجه بوده و هستند، ادامه داد:در حالی که اجرای بسیاری از پروژه ها در کشور با کندی پیش می رفت ؛ با کمک های بانک شهر روند اجرای آنها سرعت گرفت و به بهره برداری رسید.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها پشتوانه و  حامی شهرداری ها بانک شهر است،گفت: باید تاکید کنم که با تمام مشکلاتی که در سیستم بانکی وجود داشته اما این بانک ، حمایت های تاثیرگذار خود را از مدیریت شهرها ادامه داده است.

    نصیری با اشاره به اینکه توسعه همکاری ها با بانک شهر را به صورت جدی در برنامه خود داریم، افزود: به تعهدات خود در قبال این بانک نیز پایبند بوده و خواهیم بود.

    برچسب ها