عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه امید:

افزایش سرمایه در دستور کار است

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه امید به عنوان پانصد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است که پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بخش "فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی" به شیوه ثبت سفارش عرضه خواهد شد.

افزایش سرمایه در دستور کار است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، تامین سرمایه امید به عنوان اولین تامین سرمایه وارد بازار سرمایه می‌شود، با توجه به عمق کم بازار، به نظر شما برای ورود تامین سرمایه‌ها به بورس زود نیست؟
    نه تنها زود نیست، بلکه دیر هم شده است؛ تامین سرمایه امید به عنوان نخستین تامین سرمایه وارد بورس می‌شود و  از این رو نیاز به ایجاد زیرساخت‌های مقرراتی بسیاری وجود داشت. برنامه‌ریزی این تامین سرمایه برای ورود به بورس به سال 94 برمی‌گردد، اما از آنجایی که تامین سرمایه‌ها نهادهای مالی زیر نظر سازمان بورس هستند؛ اطلاعات آنها باید از کانال بورس بگذرد؛ برای مثال تبدیل اساسنامه تامین سرمایه امید از سهامی خاص به سهامی عام حدود یک سال طول کشید. البته مدتی هم به خاطر مشکلات اخیر نرم‌افزاری، عرضه سهام در بازار سرمایه با تاخیر مواجه شد و در نهایت این هفته عرضه اویه انجام می‌شود. در رابطه با به تعویق افتادن ورود به بورس با وجود گذشت زمان زیاد از پذیرش، باید اضافه کنم که پس از تغییر اساسنامه و آماده شدن ورژن جدید آن، با رکود اقتصادی کشور روبرو شدیم و بعد از آن هم در اولویت‌بندی قرار گرفتیم.
    تعهد عرضه تامین سرمایه امید چه میزان و چه زمانی است ؟
    تعهد سرمایه‌داران عمده 20 درصد است که 10 درصد سهم عرضه خواهد شد و پس از آن، 10 درصد دیگر نیز عرضه می‌شود.
    هدف شما از حضور در بازار سرمایه چیست؟
    تامین سرمایه امید اولین تامین سرمایه پذیرفته شده در بورس بوده و سرمایه آن در حال حاضر 490 میلیارد تومان است .بنابراین، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که با وجود تهدیدهای زیاد و فرصت‌های کم، رشد پایداری داشته باشیم و این در حالی است که شفافیت این تامین سرمایه زبانزد است.
    آیا تامین سرمایه امید در سال آتی  افزایش سرمایه را در اهداف خود دارد؟
    از آنجایی که کفایت سرمایه برای تامین سرمایه امید از اهمیت بالایی برخوردار است، افزایش سرمایه هرساله جزو برنامه‌های این شرکت قرار دارد. در واقع برای کمک بهتر و بیشتر به دولت، شرکت‌های صنعتی و صنایع ناچار به بزرگ شدن هستند و از این رو، سالانه بخش عمده‌ای از سود شرکت صرف افزایش می‌شود.

    برچسب ها