عصر خودرو

پرش شاخص بورس به میانه کانال ۹۷ هزار واحدی

عصر بازار- امروز شاخص کل بورس با رشد ۷۱۳ واحدی به ارتفاع ۹۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید در این میان نماد فارس از گروه شیمیایی به همراه نمادهای شتران، شپنا و شبندر از گروه پالایشی بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند.

پرش شاخص بورس به میانه کانال ۹۷ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در میانه بازار امروز با افزایش عرضه ها در اکثر گروه ها (بخصوص گروه های بزرگ) مواجه شدیم لذا گروه بتا منفی قندی، افزایش تقاضا و معاملاتی مثبت را تجربه کرد در این میان قلرست با صف خرید و رشد مثبت کامل سبزترین گروه بود.
    گروه های فلزی و معدنی بعد از شروعی مثبت، اکثرا با افزایش عرضه ها در لحظات میانی بازار مواجه شدند و  نهایتا معاملاتی متعادل با نوسانات منفی را پشت سر گذاشتند که در این میان صف فروش نماد ذوب و صف خرید نماد میدکو نمایان تر بودند.
    طبق انتظار با اقبال گروه پالایشگاهی و روانکارها مواجه بودیم که در این میان نمادهای شتران، شسپا به همراه شرانل ، شبهرن و شنفت (صف خرید) از تقاضای بالاتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار بودند.
    در بازار امروز نماد وامید پس از اعلام تعدیل پیش بینی سود سال مالی 30/10/97 که با تعدیل مثبت 21 درصدی همراه شده با رشد حدود 3 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
    همینطور وساپا که برای انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شده بود ،امروز متعادل بازگشایی شد، دو نماد ولساپا و همراهح نیز مورد بازگشایی قرار گرفتند.

    برچسب ها