عصر خودرو

اشتیاق خارجی‌ها برای سرمایه گذاری و تولید مشترک در ایران

عصر بازار- مدیر یک شرکت کره ای گفت: تنوع در بازار بزرگ ایران موجب شده تا فعالان اقتصادی خارجی به دنبال پشتیبانی از هر نوع فعالیت اقتصادی در داخل کشور باشند.

اشتیاق خارجی‌ها برای سرمایه گذاری و تولید مشترک در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, هدن جون گون مدیرعامل یک شرکت کره‌ای تولیدکننده عایقهای پنجره اظهار کرد: من به عنوان یک تولیدکننده صنعتی معتقدم؛ شرایط خوبی که در ایران برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی وجود دارد در کمتر کشوری دیده می شود.

    وی در ادامه افزود: شرکت ما بسیار علاقمند است که تمام نوآوری هایی را که در طول چند سال به آن دست یافته است را در تولید مشترک با تولیدکننده های صنعتی ایران به اشتراک بگذارد.

    جون گون تاکید کرد: شرکت های کره ای تمایل زیادی برای ورود به ایران و سرمایه گذاری و تولید مشترک دارند و افزایش این همکاری ها بستگی مستقیم به تمایل طرف ایرانی و تسهیل شرایط توسط آنها دارد.

    این تولیدکننده کره‌ای تصریح کرد: با وجود آنکه شرایط مراودات بانکی بین دو کشور ایران و کره جنوبی بهتر شده است، اما همچنان شاهد مشکلات جدی در این حوزه هستیم و امیدواریم با همکاری سران دو کشور این مشکلات در آینده کاهش پیدا کند.

    وی در خاتمه گفت: تنوع بازار بزرگ ایران و منطقه موجب شده تا فعالان اقتصادی خارجی به دنبال پشتیبانی از شروع هر نوع فعالیت اقتصادی در داخل کشور باشند.

    برچسب ها