عصر خودرو

ارزش معاملات هفتگی فرابورس ۳۶ درصد افزایش یافت

عصر بازار: ارزش بازار فرابورس در روز پایانی معاملات هفتگی با اندکی افت، نمایشگر رقم ۷۸۲ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال بود و آیفکس هم با رشد ۰.۳ درصدی، روی ۷۰۶ واحد ایستاد.

ارزش معاملات هفتگی فرابورس ۳۶ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، ارزش معاملات فرابورس در هفته سوم آبان با افزایش 36 درصدی نسبت به هفته قبل از آن رقم خورد و آیفکس هم به رشد اندک 0.3 درصدی بسنده کرد.
    به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات این هفته بازار فرابورس با حجم کمتر و ارزش بیشتر نسبت به هفته قبل به پایان رسید و در مجموع 724 میلیون ورقه بهادار به ارزش 6 هزار و 737 میلیارد ریال داد و ستد در آن ثبت شد.
    حجم و ارزش معاملات هفتگی در بازار اول و دوم با کاهش همراه شد به طوری که 45 میلیون ورقه بهادار به ارزش 135 میلیارد ریال در بازار اول و 222 میلیون ورقه بهادار به ارزش 693 میلیارد ریال در بازار دوم مبادله شد که این وضعیت حاکی از افت 71 درصدی حجم و 31 درصدی ارزش معاملات در بازار اول و کاهش 7 درصدی حجم و رشد 36 درصدی ارزش معاملات بازار دوم است.
    علاوه بر این، در بازار پایه نیز 447 میلیون ورقه بهادار به ارزش 533 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و بازار ابزارهای نوین مالی شاهد داد و ستد 10 میلیون ورقه بهادار به میزان 5 هزار و 377 میلیارد ریال بود.
    در هفته‌ای که گذشت، بیشترین حجم معاملات روزانه به میزان 410 میلیون و 970 هزار ورقه بهادار در روز سه‌شنبه انجام شد و بیشترین ارزش معاملات با رقم 2 هزار و 819 میلیارد و 370 میلیون ریال مربوط به یکشنبه بود.
    بر اساس این گزارش، ارزش بازار فرابورس ایران در روز پایانی معاملات هفتگی با اندکی افت، نمایشگر رقم 782 هزار و 445 میلیارد ریال بود و آیفکس هم با رشد 0.3 درصدی، روی 706 واحد ایستاد.
    این گزارش می‌افزاید، در هفته معاملاتی منتهی به 20 آبان‌ماه، گروه فرآورده‌های نفتی با افزایش سهم خود از معاملات به 26 درصد در صدر صنایع پیشرو باقی ماند و گروه فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب با سهم 19 و 11 درصدی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها