عصر خودرو

بررسی حساب‌های بانکی مشکوک داماد ترامپ در دویچه بانک آغاز شد

عصر بازار- حساب های بانکی داماد ترامپ به دلیل ارائه ویزا آمریکا به برخی از سرمایه گذاران برای انجام فاینانس در شرکت های خود از طریق دویچه بانک، در دست تحقیق قرار گرفت.

بررسی حساب‌های بانکی مشکوک داماد ترامپ در دویچه بانک آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، منابع آگاه اعلام کردند، مقامات قضایی فدرال آمریکا در حال بررسی اطلاعات مرتبط با «جارد کوشنر» داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ که یک تاجر املاک هم است، آغاز شده است.

    همچنین دفتر دادستانی آمریکا در هفته های اخیر به دویچه بانک در مورد ارائه اطلاعات مرتبط با شرکت های «کوشنر» احضاریه فرستاده بود. البته بررسی های حساب داماد ترامپ ظاهرا مرتبط با کمپین انتخاباتی بحث بر انگیز ترامپ و مشاور ویژه او یعنی «روبرت مولر» نیست.

    روزنامه نیویورک تایمز نوشت: مقامات قضایی آمریکا در حال تحقق در مورد استفاده از «برنامه ویزا» شرکت های «کوشنر» هستند که به سرمایه گذاران خارجی ثروتمند به عنوان مدارک سفر اهدا شده است.

    البته شرکت های کوشنر اعلام کرده اند که هیچ کار نادرستی را انجام نداده اند. مقامات آگاه اعلام کردند که ظاهرا دویچه بانک در پروژه های «کوشنر» که از طریق «برنامه ویزا» فاینانس شده اند، دخالتی نداشته است.

    در همین حال «کریستین تایلر» سخنگوی شرکت های «کوشنر» گفت: در مورد شروع استعلام در دویچه بانک توسط مقامات قضایی فدرال بی خبر هستیم و دلیلی ندارد که حتی یک مورد تخلف ثبت شده باشد.

    داماد ترامپ یک خط اعتباری چند میلیون دلاری را در دویچه بانک دارد؛ ضمن اینکه دویچه بانک به عنوان یکی از نخستین بانک های پیشتاز در مورد ارائه تسهیلات به ترامپ و تجارت او است. پیش از این تحقیقاتی در مورد حساب های «روبرت مولر» مشاور ویژه ترامپ در دویچه بانک شروع شده بود.

    برچسب ها