عصر خودرو

طی ٦ ماه ابتدای سال ٩٦ ؛

سیستان و بلوچستان بیش از ١٢٤٣ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کرد

عصر بازار- ​بانک صادرات ایران در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی، کمک به ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش سطح رفاه عمومی و بهبود شاخص های سلامت در استان سیستان و بلوچستان طی ٦ ماه ابتدای سال جاری با پرداخت ٦٦٢٩ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ١٢٤٣ میلیارد ریال از بخش های مختلف اقتصادی حمایت کرد.

سیستان و بلوچستان بیش از ١٢٤٣ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک صادرات ایران، مدیریت شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال ٩٦ برای حمایت از رونق تولید و اشتغال در بخش مشاغل خانگی، اعطای تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، اعطای تسهیلات در قالب عقود مختلف و وام های قرض الحسنه تعداد ٦٦٢٩ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١٢٤٣ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
    بنا بر این گزارش، سهم وام های قرض الحسنه پرداخت شده از این میزان، همچون وام های ازدواج، اشتغالزایی معرفی شدگان سازمان های حمایتی و مشاغل خانگی با ٤٢٣٣ فقره وام به مبلغ 406 میلیارد ریال بوده است.
    همچنین اهتمام فراوان به مسکن اقشار ویژه (خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران) منجر به اعطای ١١٩ فقره تسهیلات شده است. نوسازی مسکن روستایی با اعطای ٥٦٦ فقره، مسکن حوادث قهری با پرداخت ٨٥ فقره و عقود مختلف ( مضاربه، مرابحه، مشارکت و خرید دین) جمعا با ١٦٢٦ فقره از جمله سایر بخش های مورد توجه در پرداخت تسهیلات در این استان بوده است.
    430 میلیارد ریال تسهیلات برای تجهیز دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
    علاوه بر این، بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان با اعطای 430 میلیارد ریال تسهیلات، واحدهای بهداشتی درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را تجهیز کرد.
    بنا بر این گزارش، با مشارکت مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان مبلغ 430 میلیارد ریال تسهیلات جهت تجهیز و نوسازی امکانات فنی و خدماتی واحد های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعطا شد. این دانشگاه، خدمات درمانی، بهداشتی و سلامت بخش اعظم جمعیت استان در شهر های خاش، میرجاوه، سراوان، چابهار و کنارک را پوشش می دهد. دانشگاه مذکور با دارا بودن هفت دانشکده و حدود ٤٦٣٢ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مسئولیت آموزش حرفه ای پزشکی و پیراپزشکی را بر  عهده دارد.
    گفتنی است، پیشتر بانک صادرات ایران دراحداث بیمارستان 200 تخت خوابی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 200 میلیارد ریال نقش مهمی در حمایت از نظام سلامت در این استان بر عهده گرفت.
    شایان ذکر است، مانده سپرده های شعب بانک صادرات ایران در استان سیستان و بلوچستان تا پایان شهریور ماه سال   ٩٦ از ١٤ هزار و ٤٧٧ میلیارد ریال فراتر رفت که بیش از ١٥ درصد مانده سپرده های نظام بانکی دراین استان را شامل می شود در عین حال مانده تسهیلات(جاری و غیر جاری) بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان تا مدت یاد شده از 5509 میلیارد ریال بیشتر شده است.

    برچسب ها