عصر خودرو

بر بازار امروز اروپا چه گذشت؟

سقوط بازار سهام اروپا

عصر بازار: بعد از اظهارات ماریو دراگی در مورد اینکه بانک مرکزی اروپا دور جدید محرک‌های پولی را برای حمایت از اقتصاد این حوزه انجام خواهد داد، یورو تضعیف شده و اوراق قرضه رشد کردند.

سقوط بازار سهام اروپا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا در بروکسل اعلام کرد: « خطرهای احاطه کننده اقتصاد  به وضوح مشخص هستند و سیاست‌گذاران باید درجه مساعدت خود را در ماه دسامبر مجددا امتحان کنند. »

    در حالی که اروپا به فکر اضافه کردن محرک‌های پولی برنامه تسهیلات کمی خود است، گزارشهای این هفته تصویر نامعلومی از چین ارائه می‌دهند. در آمریکا، نشانه‌هایی وجود دارد که بزرگترین اقتصاد دنیا برای نرخ بهره بالاتر آماده است. 

    کریس ترنر، رئیس استراتژی ارزی گروه ING اعلام کرد : « دراگی به بازار اطمینان داد که بانک مرکزی اروپا به سمت کاهش نرخ سپرده و احتمالا افزایش اندازه تسهیلات کمی خواهد رفت. »

    با این حال یورو با افتی 0.1 درصدی معادل 1.0728 دلار معامله شد تا کمترین ارزش خود را از آوریل به ثبت برساند. اوراق قرضه 10 ساله ایتالیا رشد داشت و اوراق قرضه آلمان 100 واحد افت کرد. شاخص استاکس اروپا با افتی 0.3 درصدی مواجه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها