عصر خودرو

معاون وزیر صنعت:

تکمیل ظرفیت صنایع کوچک و حل مشکلات بازار در اولویت است

عصر بازار- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه ۹۲ درصد از صنایع کشور کوچک هستند، بر تکمیل ظرفیت واحدهایی که با ظرفیت کامل کار نمی کنند و نیز حل مشکل بازار این نوع صنایع تاکید کرد.

تکمیل ظرفیت صنایع کوچک و حل مشکلات بازار در اولویت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، «صادق نجفی» امروز (سه شنبه) در گردهمایی مدیران عامل شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: می توانیم با برند سازی و برنامه ریزی در این 2 موضوع کار کنیم.
    نجفی اضافه کرد: موقعیت کشور در شرایطی است که کوتاهی مساوی است با هزاران مشکل برای خود و جامعه و بر این اساس باید با هوش استراتژیک و مدیریت جهادی این تلاش باید برای مردم ملموس شود.

    ** شهرک های صنعتی خصوصی ایجاد می شوند
    معاون وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت تصریح کرد: هر جا احساس می کنیم نیاز به مقررات و قانون و آیین نامه دارد باید روان سازی صورت بگیرد و وضعیت فضای کسب و کار در کشور خوب نیست باید این فضا را آسان کنیم.
    وی با اشاره به نهایی شدن ایجاد شهرک های بخش خصوصی افزود: بخش خصوصی باید سرمایه گذاری کند و ما نیز در کنار آن کمک کنیم.
    نجفی با بیان اینکه آینده خوبی در حوزه آب و خاک نداریم، تصریح کرد: در شرایط بحران آبی در بعضی مناطق قرار داریم و باید در این زمینه به دنبال راهکار، جایگزین ها و برنامه ریزی باشیم.
    وی با تاکید برموضوع بهره وری و آموزش تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم کارها را به صورت علمی تر انجام دهیم صرفه جویی به دنبال خواهد داشت.
    امضای هزار و 152 فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به مساحت 441 هکتار از جمله اقدام های انجام شده در 100 روز نخست فعالیت دولت دوازدهم است.

    برچسب ها