عصر خودرو

پیش‌بینی افزایش قیمت بیت کوین به ۴۰۰ هزار دلار

عصر بازار- پیش بینی ها حاکی از آن است تا چند سال آینده فقط تعداد محدودی بیت کوین در جهان باشد و این موضوع قیمت آن را به ایستگاه پایانی ۴۰۰ هزار دلار در هر واحد خواهد رساند.

پیش‌بینی افزایش قیمت بیت کوین به ۴۰۰ هزار دلار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، «رونی موآس» موسس و مدیر مرکز تحقیقاتی «استندپوینت»؛ شخصی که پیش از این در اوایل سال جاری میلادی پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین با 80 درصد افزایش به 5 هزار دلار در هر واحد می رسد در تازه ترین پیش بینی خود اعلام کرد که قیمت بیت کوین، پیشگام ترین ارز رمزنگار جهان روزی به 400 هزار دلار در هر واحد خواهد رسید.

    وی در مصاحبه ای با شبکه سی ان بی سی آمریکا گفت: به نظر من  پایان بازی بیت کوین رسیدن بین 300 تا 400 هزار دلار است و به ارزشمندترین ارز جهان تبدیل خواهد شد. «رونی موآس» در سال جاری میلادی پیش بینی کرده بود که ارزهای مجازی «اتریوم» و «لایت کوین» که به عنوان ارزهای اصلی رقیب بیت کوین هستند در سال 2018 میلادی به بیش از 2 برابر ارزش فعلی خود خواهند رسید که تا کنون پیش بینی های او محقق شده است.

    به گفته وی، افزایش بیت کوین به این ایده بر می گردد که فقط می توان 21 میلیون ارز بیت کوین در جهان استخراج کرد که این مسئله سیر صعودی تقاضا و رشد طبیعی قیمت آن را به همراه آورده است.

    «موآس» گفت: نمی دانم که چه میزان طلا در زمین وجود دارد؛ اما می دانم که چه میزان بیت کوین وجود دارد و طی 2 سال آینده تعداد 300 میلیون نفر در جهان تلاش خواهند کرد تا به چند میلیون بیت کوین محدود دسترسی داشته باشند.

    برچسب ها