عصر خودرو

توصیه مدیر نظارت بر بورس ها:

در بازار سرمایه با دانش و آگاهی سرمایه گذاری کنید

عصر بازار- مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: از تمام افرادی که در بازار سرمایه فعالیت می کنند تقاضا دارم از آدم ها و یا نهادهای حرفه ای برای خرید استفاده کنند.

در بازار سرمایه با دانش و آگاهی سرمایه گذاری کنید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ،محسن خدابخش در خصوص نماد "های وب" گفت: وقتی در بازار برای یک نمادی صف خرید ایجاد می شود نباید افراد صرف این صف اقدام به خرید کنند بلکه باید یا خود حرفه ای باشند یا در این راستا از نهادها و افراد حرفه ای کمک بگیرند.

    وی ادامه داد: اصطلاحات و اطلاعاتی که مربوط به های وب بر روی کدال است، ممکن است ازجانب افراد مختلف تحلیل های مختلفی شود به همین دلیل از مردم می خواهیم که برای ورود معاملات این نمادها با آگاهی و با توجه به اطلاعاتی که افشا شده وارد شوند.

    این مقام مسئول اظهار داشت: این هشدار فقط مربوط به نمادهایی چون "های وب" و "آکنتور" نیست بلکه در خصوص تمام نمادها صدق می کند زیرا ممکن است افراد برداشت های متفاوتی از اطلاعاتی که بر روی کدال است داشته باشند و باید برای خرید، تمام جوانب را در نظر بگیرند.

    خدابخش افزود: زمان خرید کالاها همه جوانب آن را می سنجید و بعد اقدام به خرید می کنید پس باید درخصوص بازار سرمایه هم این اتفاق بیفتد و افراد یا خود خبره باشند یا از افراد خبره استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند

     

     

    برچسب ها