عصر خودرو

ابلاغ اساسنامه ۵ شرکت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

عصر بازار: معاون اول رئیس جمهور، مصوبات دولت درباره اساسنامه‌ ۵ شرکت سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری-صنعتی را ابلاغ کرد.

ابلاغ اساسنامه ۵ شرکت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از مهر، هیات وزیران در جلسات 1393.12.17 و 1394.05.07 به پیشنهاد شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد بند (ب) ماده (4) و ماده (7) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1372 اساسنامه شرکت های سرمایه گذاری و توسعه انزلی، ارس، ماکو و اروند (سهامی خاص) و شرکت هواپیمایی کیش در مناطق آزاد را تصویب کرد.

    در ابلاغ اساسنامه شرکت سرمایه گذاری توسعه منطقه آزاد انزلی آمده است: نام شرکت، شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی (سهامی خاص) است که دارای تابعیت ایرانی بوده و صددرصد سهام آن متعلق به سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی است و از این پس در این اساسنامه به اختصار شرکت نامیده می شود.

    همچنین در اساسنامه شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس (سهامی خاص) نیز آمده است: نام شرکت، شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس (سهامی خاص) است که دارای تابعیت ایرانی بوده و صددرصد سهام آن متعلق به سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس است و از این پس در این اساسنامه به اختصار شرکت نامیده می شود.

    اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور 5 مصوبه یادشده را در تاریخ 1394.08.16 ابلاغ کرده است. در اساسنامه سایر مناطق یادشده نیز موارد با نام سرمایه گذاری ماکو، اروند و هواپیمایی کیش تنظیم و ابلاغ شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها