عصر خودرو

آغاز فعالیت نمایندگی بازرگانی باشقیرستان روسیه در ایران

عصر بازار- همکاری‌ بازرگانی و تجاری جمهوری باشقیرستان روسیه در ایران وارد دور تازه‌ای می‌شود.

آغاز فعالیت نمایندگی بازرگانی باشقیرستان روسیه در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، میثم عباسی جانشین نماینده تجاری اتاق بازرگانی باشقیرستان گفت : جمهوری باشقیرستان روسیه به مرکزیت شهر یوفا روسیه از نظر نزدیکی به مرزهای قزاقستان و ورود کالا از مناطق استراتژیک روسیه به حساب می آید ، این جمهوری تا کنون میزبان روسای جمهور ایران از جمله جناب دکتر روحانی بوده است و در جلسات فی‌مابین دو رئیس جمهور در خصوص گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری تاکید داشتند.

    وی افزود:رئیس اتاق بازرگانی باشقیرستان و همچنین نماینده تجاری آن جمهوری در صدد برقراری پل ارتباطی به جهت بهبود روابط تجاری هستند و امیدواریم تا با آغاز جام جهانی فوتبال این روند شناخت از جمهوری‌های خود مختار بهبود یافته و تجار و بازرگانان ایرانی بتوانند به غیر از مسکو با دیگر شهرهای جمهوری های خود مختار فدراسیون روسیه روابط اقتصادی و تجاری برقرار کنند .

    وی گفت :همچنین در ماه های آینده هیاتی در سطح روسای اتاق بازرگانی جمهوری باشقیرستان به ایران سفر کرده و ملاقات هایی را با روسای اتاق بازرگانی خواهند داشت.

    وی اضافه کرد امیدواریم بتوان با شروع فعالیت های بازرگانی و تجاری و جذب سرمایه گزار برای سرمایه گزاریهای دو طرفه پلی مابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری باشقیرستان فراهم کنیم و شاهد روابط سودمند برای هر دو جمهوری باشیم.

    برچسب ها