عصر خودرو

از سوی بانک شهر صورت می‌گیرد؛

توزیع بیش از ۵ هزار بن کارت در نمایشگاه کتاب بوشهر

عصر بازار- رئیس سرپرستی منطقه ۴ بانک شهر با اشاره به عاملیت این بانک در برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر، از توزیع بیش از ۵ هزار بن کارت در این نمایشگاه خبر داد.

توزیع بیش از ۵ هزار بن کارت در نمایشگاه کتاب بوشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از انک شهر،هادی امین زاده با بیان اینکه  بیش از 5 هزار بن کارت در نمایشگاه کتاب بوشهر توسط بانک شهر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد،افزود: به منظور رفاه بیشتر مشتریان و شهروندان جنوب کشور ، در این نمایشگاه ضمن توزیع بن کارت به روزترین خدمات بانکی نیز عرضه می شود.
    امین زاده تصریح کرد: تمامی خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت نقدی، واریز و برداشت وجه و ... به علاقمندان به حوزه کتابخوانی ارائه می شود.
    وی با بیان اینکه 300 ناشر آخرین تالیف‌های خود را در 160 غرفه تا 28 آذرماه به شهروندان ارائه می دهند،تصریح کرد:معتقدیم نمایشگاه کتاب فرصتی برای معرفی تازه های نشر و تشویق و ترغیب شهروندان به مطالعه است و این مهم باید مورد حمایت دستگاه ها و سازمان های مختلف قرار گیرد.
    امین زاده از تخفیف 30 درصدی به خریداران کتاب در این نمایشگاه خبرداد و افزود: 20 درصد تخفیف در هنگام خرید بن کارت و 10 درصد نیز از سوی ناشران ارائه می‌شود.
    رئیس سرپرستی منطقه 4 بانک شهر در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از ترویج فرهنگ کتاب خوانی از محورهایی است که از سوی این بانک با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در راستای افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه از خدمات متنوع این بانک ،کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف 50 درصدی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌ کتاب استانی بوشهر ارایه می‌شود.

    برچسب ها