عصر خودرو

در بازارهای جهانی؛

بازار قراضه صعودی شد

عصر بازار- بررسی وضعیت بازار قراضه نشان می دهد که قراضه ترکیه کمی قوت گرفته و قراضه صادراتی ژاپن نیز با افزایش قیمت مواجه شده است.

بازار قراضه صعودی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    بازار قراضه ترکیه قوت گرفت

    پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران, روز گذشته بازار قراضه وارداتی در ترکیه کمی قوت گرفت در حالی که هنوز کارخانه های فولاد سازی ترکیه در بازار قراضه خیلی فعال نبودند. صحبت از افزایش قیمت در بازار آسیا جو بازار را علی رغم کاهش فعالیت بهبود داد.

    یک محموله قراضه مخلوط در 354 دلار هر تن سی اف آر ترکیه معامله شد. متوسط قیمت بازار برای قراضه سنگین 20-80تا 50 سنت رشد داشت و 352 دلار هرتن سی اف آر شنیده شد. خبرهایی از معامله قراضه امریکا در ویتنام به قیمت 390 دلار هر تن سی اف آر نیز شنیده شد.

    قراضه صادراتی ژاپن رو به بالا

    افزایش قیمت های قراضه صادراتی ژاپن نیز با توجه به مطلوب بودن تقاضای آن ادامه دارد. اخیرا هیوندایی استیل کره جنوبی قیمت درخواستی خرید قراضه سنگین کلاس 2 از ژاپن را 4 دلار بالا برده به318 دلار هر تن فوب رسانده است.

    کارخانه دانگوک استیل کره هم اخیرا قیمت درخواستی را 320  تا 324 دلار هر تن فوب اعلام کرده که با این حساب هیوندایی استیل باید قیمت درخواستی را بالاتر ببرد تا موفق به خرید شود.

    برچسب ها