عصر خودرو

با بهره‌مندی از کارت شهروندی انصار

بناب به جمع شهرهای الکترونیکی کشور پیوست

عصر بازار: با انعقاد قرارداد میان مدیریت شعب بانک‌انصار استان آذربایجان شرقی و شهرداری بناب که باهمکاری ومشارکت فرمانداری و اعضای شورای‌اسلامی این شهرانجام شد، بناب به جمع شهرهای الکترونیکی کشور پیوست تا شهروندانش در حوزه مدیریت پول خُرد، از مزایای فناوری‌های نوین اطلاعاتی از طریق پیشتازترین بانک کشور در بانکداری الکترونیکی، برخوردارشوند.

بناب به جمع شهرهای الکترونیکی کشور پیوست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، قرارداد پروژه کارت شهروندی بانک‌انصار در شهربناب در بخش‌های تاکسی و اتوبوس پس از انجام اقدامات زیربنایی لازم منعقد شد و در جلسه امضای قرارداد، فرماندار شهربناب ضمن تجلیل از خدمات بانک انصار در عرصه بانکداری الکترونیک، به ویژه خدمت کارت شهروندی، ابرازامیدواری کرد که در آینده نزدیک سایر قابلیت های کارت شهروندی بانک انصار در شهر بناب به عنوان پایلوت استان و سپس سراسر استان آذربایجان شرقی ارایه شود.

    این گزارش می افزاید که بانک انصار نخستین بانک کشور است که از سامانه core banking استفاده کرده و با حفظ پیشتازی خود در عرصه بانکداری الکترونیکی، پروژه کارت شهروندی را به عنوان یک اقدام زیربنایی در ایجاد شهرالکترونیک و شهروندان الکترونیکی از سال 1387 در بخش اتوبوسرانی، ابتدا در شهر شیراز راه اندازی کرده است.

    همچنین، بانک انصار زیرساخت ها و امکانات استفاده از کارت شهروندی را در 16 بخش‌وخدمت ازجمله اتوبوسرانی، مراکز تفریحی، فرهنگی- هنری، پارکومتر، نانوایی و صندوق صدقات (که درحال برنامه ریزی برای استفاده در سراسر کشور است) در شهرهای شیراز، یزد، بافق، اردکان، ساری، گنبدکاووس، ساوه، درود، سنندج، دزفول، اندیمشک و بناب فراهم کرده است تا بهره مندی از قابلیت‌های متنوع کارت‌شهروندی، به عنوان یک کارت بانکی جامع، امکان‌پذیر شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها