عصر خودرو

(۷۶) Kish Invex ۲۰۱۵

فردا در کیش برگزار می شود ؛ نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

عصر بازار: جزیره کیش، فردا میزبان نشست تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و روش های تامین مالی آن است .

فردا در کیش برگزار می شود ؛ نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، ادارات کل میراث فرهنگی استان‌ها، شرکت‌ها و موسسات سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی، غرفه‌هایی را به‌طور مستقل در این نمایشگاه در اختیار دارند. همچنین سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  و محمود رضا خواجه نصیری از جمله شرکت کنندگان در این پنل خصصی خواهند بود . 

    مدیرعامل تامین سرمایه آرمان گفت: این نشست، پنجشنبه 21 آبان ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش های جزیره کیش  برگزار می شود و ما در آنجا  سعی خواهیم کرد  ضمن تبیین روش های تامین مالی ، آگاهی‌های لازم را درخصوص نحوه آغاز فعالیت‌ها در حوزه گردشگری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ارائه  کنیم.

    خواجه نصیری اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح ها و ایده هایی در تامین سرمایه آرمان برای توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع مزیت دار در شرایط فعلی وجود دارد ، برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم روش های تازه ای  را  طراحی  و شرایط و فرصت های سرمایه گذاری در  این حوزه را تشریح کنیم. 

    وی  با بیان اینکه روند رشد ورود گردشگران خارجی به کشور مثبت است  افزود: در این راستا پروژه هایی را با بانک گردشگری و همچنین هلدینگ سرمایه گذاری  گردشگری شروع کرده ایم و از آنجا که منطقه آزاد کیش منطقه ویژه گردشگری هم هست سعی کرده ایم با تبیین روش های تامین مالی،  چالش ها ی این صنعت را در منطقه بررسی و برای آن راه حل هایی پیدا کنیم .

    مدیرعامل تامین سرمایه آرمان  همچنین گفت: با توجه به اینکه صنعت گردشگری از جمله صنعت هایی است که  توانسته ایم برای آن مزیت ایجاد کنیم و می شود روی درآمدزایی آن در آینده حساب کرد، به نظر می رسد سرمایه گذاری در این بخش ، هم  برای سرمایه گذاران  جذاب است و هم برای بخش های گردشگری،  ظرفیت ها و امکانات تازه ای  را خلق خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها