عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۱۵ هزار قرارداد آتی سکه

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۵ هزار و ۷۵۴ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۲ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال منعقد کردند.

انعقاد بیش از ۱۵ هزار قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، دیروز در سررسید دی ماه امسال 181 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت 0.04 درصدی به یک میلیون و 438 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب 28 و 95 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد 0.02درصدی به یک میلیون 480 هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد 0.09 درصدی به یک میلیون و 530 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و 28 قرارداد و در سررسید شهریور 97 بالغ بر 14هزار و 422 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم 0.17 درصد رشد کرد و یک میلیون و 586هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 643هزار تومانی و رشد 0.26 درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها