عصر خودرو

ساعت ۱۴:۳۰ امروز؛

آخرین مهلت حذف سفارش‌های فعال در بورس

عصر بازار- معامله‌گران آنلاین و همچنین کارگزاران تا ساعت ۱۴:۳۰ روزجاری فرصت دارند نسبت به حذف سفارش‌های فعال اقدام کنند، در غیر این‌صورت وجوه معامله ‌گران آنلاین بلوکه خواهد شد.

آخرین مهلت حذف سفارش‌های فعال در بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، شرکت بورس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به عملیاتی شدن نسخه به روزرسانی شده سامانه معاملات از روز شنبه(25 آذرماه) ضروری است تمامی سفارشات مشتریان در سامانه معاملات حداکثر تا ساعت 14:30 امروز(چهارشنبه) از سامانه معاملات حذف شوند.

    بر اساس این گزارش لازم است معامله گران آنلاین و هم کارگزاران تا ساعت 14:30 روزجاری اقدام به حذف سفارش‌های فعال کنند در غیر این صورت وجوه معامله گران آنلاین بلوکه خواهد شد.

    گفتنی است پس از مهلت اعلامی، امکان دسترسی به سفارشات در سامانه وجود نخواهد داشت. بنابراین مقتضی است اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص به مشتریان صورت پذیرد و کلیه مسئولیت ناشی از عدم رعایت آن بر عهده کارگزاران می‌باشد.

    این گزارش می‌افزاید: از روز شنبه(25 آذرماه جاری) سامانه قبلی معاملات به طور کل کنار گذاشته خواهد شد و امکان استفاده از آن و سفارش های حذف نشده وجود نخواهد داشت.

    همچنین سامانه بروز شده از نظر شکلی هیچ فرقی با سامانه فعلی ندارد و استفاده کنندگان تفاوتی را احساس و مشاهده نخواهند کرد، اما مشکلاتی مانند "هنگ" کردن سامانه و وجود خطا به حداقل ممکن رسیده و در حد صفر خواهد بود.

    برچسب ها