عصر خودرو

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

قابلیت اطمینان تولید در پالایشگاه‌‌های پارس جنوبی ۱۰۰ درصد است

عصر بازار- به گفته حسنی، مجتمع گاز پارس جنوبی مجموعه‌ای از پالایشگاه‌هایی است که با به لحاظ پایداری در سطح جهانی رقابت می‌کنند.

قابلیت اطمینان تولید در پالایشگاه‌‌های پارس جنوبی ۱۰۰ درصد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، مسعود حسنی؛ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه مضامین استراتژیک در این شرکت به دقت تدوین شده و برای رسیدن به این مضامین، برنامه مجتمع کاملاً مشخص است، گفت: اولین برنامه افزایش کیفیت، کمیت و پایداری تولید است. که در همین راستا بهبود شاخص‌های تولید در دستور کار قرار گرفته است.

    وی می‌گوید: قابلیت دسترسی به‌عنوان یکی از شاخص‌های تولید در سال گذشته برابر 97.65 درصد بوده که پیش‌بینی می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به راه‌اندازی فازهای جدید در سال جاری این شاخص حفظ شود.

    به گفته حسنی این شاخص در شرکت بریتیش پترولیوم در حدود 95.3 درصد است.

    مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آتی قابلیت دسترسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشند و به 98.51 درصد در سال 97 و به 99.41 درصد در سال 98 برسد.

    گفتنی است؛ قابلیت اطمینان به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم تولید نیز در سال گذشته 99.4 بوده است از این پس 100 درصد خواهد بود و مجتمع گاز پارس جنوبی با اطمینان کامل تولید گاز و محصولات آن را انجام خواهد داد.

    حسنی می‌گوید: شاخص اثربخشی تولید نیز که در سال 95 معادل 98.6 درصد بوده نیز از این پس 100 درصد خواهد شد.

    به گفته حسنی، مجتمع گاز پارس جنوبی مجموعه‌ای از پالایشگاه‌هایی است که با به لحاظ پایداری در سطح جهانی رقابت می‌کنند.

    برچسب ها