عصر خودرو

مدیرعامل "های وب":

کنتورسازی بعدی نیستیم

عصر بازار- مدیر عامل "های وب" گفت: تفاهم نامه ای به این مهمی باید منتشر می‌شد و ربطی به بالا بردن قیمت سهام نداشت. همچنین پرداخت به پارس آنلاین میزان ثابتی است و باز هم ارتباطی به تغییرات قیمتی سهام ندارد.

کنتورسازی بعدی نیستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، عصر امروز سه شنبه 21 آذر در حالی نشست خبری مدیرعامل شرکت "های وب" برگزار شد که در این جلسه روح الله حسینی مقدم معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران نیز حضور داشت.

    در ابتدای این نشست معاون شرکت بورس تهران گفت: اطمینان می‌دهم که تمام پیگیری‌های لازم برای پذیرش‌ "های وب" انجام شده و همه اطلاعاتی که از سوی شرکت به دست آمده، پیش از عرضه سهام به بازار اعلام شد. بنابراین شفاف سازی‌های لازم در خصوص این شرکت روی داده است.

    وی ادامه داد: تنها ابهام در خصوص "های وب"  قرارداد خرید شرکت "پارس آنلاین" بود که این جلسه برای شفاف سازی آن برگزار شده است.

    در ادامه این جلسه سید ایمان میری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره های وب پاسخ گوی خبرنگاران و تحلیلگران بود.

    میری در ابتدا دلایل افزایش پیش‌بینی درآمد بدون بالا بردن هزینه‌ها را تشریح کرد و از صرفه مقیاس به عنوان مهمترین دلیل این مورد یاد کرد.

    مدیر عامل شرکت "های وی" در خصوص قرداد با پارس آنلاین نیز بیان کرد: در قرارداد با پارس آنلاین متاسفانه سنگ‌های زیادی جلو پای ما قرار گرفت. در واقع های وب با پارس آنلاین توافق کرده بودند که با انجام دو شرط تفاهم‌نامه تبدیل به توافق نامه شود که نگرانی‌های سازمان بورس نیز در این میان زیاد بود.

    وی افزود: تعهد اول عرضه سهام بود تا پارس آنلاین بتواند پس از عرضه سهام را خریداری کند که این کار یک روز پس از متعادل شدن سهام انجام شود.

    میری با اشاره به اینکه شرط دوم پرداخت از سوی های وب پس از خرید سهام‌ های وب از سوی سهام داران پارس آن لاین در فضای بازار است، اظهار کرد: بسیاری از افراد جمع شده اند تا اجازه ندهند این توافق انجام شود. همچنین پس از به توافق رسیدن بهترین کاری که می‌شد انجام داد این بود که قراردادی به این مهمی هر چه زودتر عمومی شود تا جایی برای نشر اطلاعات باقی نماند.

    وی اضافه کرد: این مسئله که تفاهم نامه پیش از نهایی شدن عمومی شد، مانند مورد کنتور نیست و قراردادی به این مهمی را نمی‌شد منتشر نکرد. بنابراین من ساعت 12 شب که تفاهم نامه انجام شد، روی اینستاگرام اطلاع رسانی کردم و روز بعد در حالی که نماد بسته بود اطلاعات تفاهم نامه روی کدال قرار گرفت.

    به گفته مدیر عامل های وب در صورت نهایی شدن قرارداد، تغییری در خصوص وضعیت مشتریان رخ نخواهد داد.

    در ادامه نشست که با تنش و ترک جلسه از سوی برخی از تحلیلگران همراه شد، میری توضیح داد: پول پارس آنلاین از محل استقراض تامین می‌شود که هنوز میزان دقیق آن مشخص نیست. همچنین میزان پولی که باید به پارس آنلاین پرداخت شود، میزان ثابتی است و ربطی به تغییرات قیمت سهام ندارد.

    وی از قصد های وب برای افزایش سرمایه خبر داد و بیان کرد: به غیر از عرضه بلوک 17 درصدی به موارد دیگری هم برای نهایی شدن تفاهم نامه با پارس آن لاین نیاز است. همچنین قرار شده 51 درصد از سهام های وب که متعلق به من است، فریز شود.

    وی گفت: افزایش سرمایه های وب از طریق سلب حق تقدم پیشنهاد شده که بدترین روش برای سهامدار عمده و بهترین روش برای ورود پول واقعی به شرکت است.

    برچسب ها