عصر خودرو

بررسی معاملات روز گذشته؛

از بازار آتی سکه چه خبر؟

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۲۵ هزار و ۹۶۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۴ هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال منعقد کردند.

از بازار آتی سکه چه خبر؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز در سررسید دی ماه امسال 356 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت 0.35 درصدی به یک میلیون و 439 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب 123 و 137 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد 0.22 درصدی به یک میلیون 479 هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با افت 0.64 درصدی به یک میلیون و 528 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و 306 قرارداد و در سررسید شهریور 97 بالغ بر 24هزار و 44 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم 0.4 درصد افت کرد و یک میلیون و 584هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 638هزار تومانی و افت 0.36 درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها