عصر خودرو

حمایت بانک صادرات ایران تولید ١٦٩ بنگاه اقتصادی بوشهر را رونق داد

عصر بازار- ١٦٩بنگاه تولیدی در بخش های صنعت و کشاورزی استان بوشهر طی شش ماه اول سال ٩٦ از تسهیلات حمایتی حداقل ۴۰۶ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران بهره مند شدند.

حمایت بانک صادرات ایران تولید ١٦٩ بنگاه اقتصادی بوشهر را رونق داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی طی شش ماه ابتدایی سال جاری ١٦٩ فقره تسهیلات به ارزش بیش از 406 میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط استان بوشهر در بخش های صنعت و کشاورزی پرداخت کرده که نقش مهمی در ایجاد و حفظ اشتغال در این استان ایفا کرده است.
    در این استان همچنین طی مدت مذکور، بیش از ١١ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اعطا شده که ٧٦ نفر در قالب طرح حمایت از مشاغل خانگی بانک صادرات ایران مشغول به کار شده اند.  
    طی همین مدت در استان بوشهر، ١٣٦٩ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بیش از ١٤٤ میلیارد ریال اعطا شده است.
    علاوه بر این، بانک صادرات ایران در این استان طی این مدت 130 فقره وام مسکن اقشار ویژه (خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران) به ارزش بالغ بر 80 میلیارد ریال و ١٨١ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به میزان تقریبا ٦٣ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
    لازم به ذکر است، از مجموع قریب به ١٢٢هزار میلیارد ریال مجموع سپرده های نظام بانکی در استان بوشهر تا پایان مرداد ماه ٩٦، بیش از ١٤ درصد آن در اختیار شعب بانک صادرات ایران است. همچنین نزدیک به ١٣ درصد تسهیلات اعطایی شبکه بانکی این استان تا همین مدت، توسط شعب بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

    برچسب ها