عصر خودرو

شاخص بورس در میانه کانال ۹۱ هزار واحدی

عصر بازار- طی معاملات امروز شاخص بورس تهران به کمک نمادهایی از گروه معدنی و خودرو با رشد ۳۵۳ واحدی در ارتفاع ۹۱ هزار و ۵۵۲ واحد قرار گرفت.

شاخص بورس در میانه کانال ۹۱ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس را به ترتیب نمادهای فولاد،کچاد، خودرو، کگل، ومعادن و شپنا بر جایی گذاشتند از سوی دیگر نمادهای اخابر، تاپیکو و رمپنا با بیشترین تاثیرات منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
    امروز گروه خودرو پس از انتشار خبری مبنی بر واگذاری 15.85 درصد سهم خودرو توسط سرمایه گذاری سمند، با پیشتازی نماد خودرو که صف خرید تشکیل داد سبزترین گروه بازار شد به طوریکه نماد خودرو به تنهایی 52 واحد شاخص کل را بالا کشید.
    از طرفی نماد کچاد از گروه معدنی تاثیر مثبت 73 واحدی روی شاخص کل داشت و صف خرید تشکیل داده بود، ومعادن دیگر نماد گروه بود که رشد خوبی ثبت کرد و در حاشیه 4 درصد مثبت به معاملاتش خاتمه دادف در طرف مقابل کمنگنز در حاشیه منفی کامل صف فروش بود، مابقی نمادها نیز متعادل بودند.
    به جز نمادهای مفاخر و های وب که مثبتهای گروه آی تی و انفورماتیک بودند سایر نمادهای گروه اکثرا منفی معامله شدند که در این میان صف فروش نماد مرقام قابل توجه بود.
    گروه های شیمیایی اکثرا  معاملاتی متعادل و منفی را پشت سر گذاشتند در طرف مقابل گروه پالایشی اکثرا معاملات متعادل و مثبت داشتند در این میان رشد 4.7 درصدی شسپا خودنمایی می کرد.

    برچسب ها