عصر خودرو

در سال ۲۰۱۷ میلادی؛

صادرات گاز شرکت گازپروم روسیه به اروپا رکورد زد

عصر بازار- مدیر عامل شرکت گازپروم روسیه گفت: صادرات این شرکت در سال جاری میلادی به اروپا به تقریبا ۱۸۰ میلیارد متر مکعب رسیده است که رکوردی جدید محسوب می شود.

صادرات گاز شرکت گازپروم روسیه به اروپا رکورد زد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، الکسی میلر مدیر عامل شرکت گاز گازپروم روسیه گفت: صادرات گاز این شرکت در سال جاری میلادی به اروپا از رکورد سال 2016 میلادی هم عبور کرد و به رقم 179 میلیارد و 800 میلیون متر مکعب رسید.

    درهمین حال وی تصریح کرد: گام هایی را برای ثبت رکورد بی سابقه صادرات سالانه گاز در تاریخ شرکت گازپروم و بخش گاز ملی روسیه برداشته ایم.

    میلر گفت: با در نظر گرفتن تقاضای گاز در هشتم ماه جاری میلادی، تامین گاز به اروپا از 179.8 میلیارد متر مکعب هم متجاوز خواهد بود؛ در حالیکه این رقم برای گازپروم برای تامین گاز  اروپا در سال گذشته میلادی 179 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب ثبت شده است.

    مدیر عامل گاز پروم گفت: مشتریان اروپایی به دلیل اطمینان از تامین بدون قید و شرط و دسترس بودن گاز روسیه، آن را انتخاب می کنند.

    میلر در پایان خاطر نشان کرد، گازپروم در حال حاضر احداث پروژهای خطوط لوله گاز جدید، مدرن و بسیار کارآمد را در دست گرفته که می تواند به تقاضا بالا گاز اروپا پاسخگو باشد.

    برچسب ها