عصر خودرو

حذف کلیه سفارشات فعال در سامانه معاملات بورس از روز چهارشنبه

عصر بازار- مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه مهمی به کارگزاران و سهامداران، از لزوم حذف کلیه سفارشات فعال در سامانه معاملات خبر داد.

حذف کلیه سفارشات فعال در سامانه معاملات بورس از روز چهارشنبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم, مدیر عملیات بازار بورس تهران با صدور اطلاعیه مهم در خصوص حذف کلیه سفارشات فعال در سامانه معاملات اعلام کرد: با توجه به عملیاتی شدن نسخه بروزرسانی شده سامانه معاملات از روز شنبه 25 آذر، ضروری است تمامی سفارشات مشتریان در سامانه معاملات حداکثر تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه این هفته 22 آذر از سامانه معاملات حذف شوند.

    پس از تاریخ فوق امکان دسترسی به سفارشات در سامانه وجود نخواهد داشت؛ بنابراین مقتضی است اطلاع رسانی لازم در این خصوص به مشتریان صورت پذیرد و کلیه مسئولیت ناشی از عدم رعایت آن بر عهده کارگزاران است.

    همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع کارگزاران فعال در بازار سلف موازی استاندارد بورس کالا، گواهی سپرده کالایی، صندوق‌های کالایی می‌رساند مطابق با دستور مدیریت فناوری بورس تهران می رساند، تمامی سفارش‌های فعال کارگزاران در تمامی نمادهای بورس کالا، می‌بایست تا تاریخ 22 آذرماه جاری توسط کارگزاران حذف گردد.

    برچسب ها