عصر خودرو

رییس سازمان خصوصی‌سازی :

درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت قول نمی دهم

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر پرداخت سود به مشمولان سهام عدالت در حال طی شدن است اما درباره زمان آن قول نمی دهم.

درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت قول نمی دهم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی در پاسخ یه اینکه آیا درباره زمان واریز سود سال مالی 1395 سهام عدالت به جمع بندی نهایی رسیده اید و آیا برای این موضوع با ارگان خاصی در حال مذاکره هستید؟ اظهار داشت: ما در این مورد با کسی مذاکره نمی کنیم. مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن است و در زمانش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم که سودها را زودتر پرداخت کنیم. هدفمان این است که همان طور که خرد خرد سود تقسیمی مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر را دریافت می کنیم آن ها را به مشمولان پرداخت کنیم.

    رییس کل سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: برای پرداخت سود قرار نیست از کسی اجازه بگیریم. ما قبلا اجازه ها و مصوبات را گرفته‌ایم و تنها پاره ای از کارهای اداری  باقی مانده است.

    ‌پوری حسینی در پاسخ به اینکه تخمین می زنید چه زمانی سود به حساب مشمولان واریز شود؟؛ گفت: در این مورد قولی نمی دهم که بدقول نشویم.

    وی در پاسخ به اینکه آیا مبلغ سود مشمولانی که یک میلیون تومان سهام عدالت دارند همان حدود 150 هزار تومان خواهد بود، گفت: بله قرار نیست چیزی عوض شود مصوبات و نفرات معلوم هستند. ما قبلا این رقم را حدس می زدیم و الان خوشبختانه حدسمان محقق شده است.

    برچسب ها