عصر خودرو

پپسی به بورس نزدک مهاجرت خواهد کرد

عصر بازار- شرکت پپسی در آخرین روز معاملاتی اعلام کرد که تصمیم دارد سهام خود را از بورس نیویورک خارج کرده و به بورس نزدک مهاجرت کند.

پپسی به بورس نزدک مهاجرت خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پپسی اعلام داشت که تصمیم دارد پس از معاملات در روز 19 دسامبر سال جاری، سهام خود را به بورس نزدک ببرد و از این پس معاملات سهام خود را در این بورس ادامه دهد .

    بر اساس این گزارش، پپسی اعلام داشت هیچ تغییری در نماد شرکت و گزارش های آن ایجاد نشده است و پپسی همچنان با نماد PEP معامله خواهد شد.

    جیمی کالفیلد، مدیر ارتباط با سرمایه گذار این شرکت در این خصوص اظهار داشت: بسیار خرسندیم که پپسی به جمع شرکت هایی در بورس نزدک اضافه خواهد شد که همه از اعتبار بالایی برخودار هستند .

    وی ادامه داد: اطمینان داریم که ورود پپسی به نزدک این امکان را برای شرکت ما فراهم می کند که با استفاده از پرتفوی نزدک و ابزارهای معاملاتی این بازار، هزینه های بهره وری را تعدیل کرده و ارتباط بیشتر با سرمایه گذاران برای پپسی ایجاد شود.

    این مدیر شرکت پپسی در ادامه بیان داشت: می خواهم همین جا از بورس نیویورک به دلیل تلاش ها و ارزش های بالای همکاری با آن تشکر کنم.

    نوشیدنی های پپسی یک بیلیون بار در روز در 200 کشور مختلف به فروش می رسد. درآمد خالص این شرکت در سال 2016 میلادی بالغ بر 63 میلیارد دلار اضافه شده است که آن هم به دلیل ادغام با نوشیدنی های پپسی کولا، فریتو-لی، تروپیکانا و گاتورید بوده است.

    شرکت پپسی دارای 22 برند مختلف است که هر کدام از این برندها از خرده فروشی روزانه 1 میلیارد دلار به دارایی اش می افزایند .

    شرکت پپسی در سال 2013 پس از نستله، در رتبه دوم از فهرست بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی و مواد غذایی قرار گرفت .

    برچسب ها