عصر خودرو

رئیس سازمان بورس:

هم اکنون بورس ایران عضو ناظر آیسکو است

عصر بازار- دکتر شاپور محمدی درباره شرایط سرمایه گذاری خارجی در بازار سرمایه کشور گفت : بازار سرمایه کشور برای حرکت به سمت بین المللی شدن باید عضو نهادهای بین المللی مانند آیسکو باشد؛ البته هم اکنون بورس ایران عضو ناظر این نهاد بین المللی است

هم اکنون بورس ایران عضو ناظر آیسکو است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از برنامه این سازمان برای تبدیل عضو ناظر آیسکو به عضو عادی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم این برنامه به سرعت عملیاتی شود.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین از برنامه ریزی برای افزایش میزان سرمایه گذاری خارجی از طریق سرمایه گذاری در سبد دارایی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی در بازار سهام انجام شده که بیشتر آن پس از برجام بوده است.

    سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است سرمایه خارجی بیشتری در بازار سرمایه جذب شود و به سمت بین المللی شدن گام برداریم.

    وی ادامه داد: سازمان بورس همچنین پیگیری هایی را برای ارایه اطلاعات بازار سهام در سایت های بین المللی ایران انجام و مرکز مالی ایران نیز در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده است.

    برچسب ها