عصر خودرو

یک مقام مسئول اعلام کرد؛

مصرف گاز خانگی از مرز ۴۵۰ میلیون مترمکعب در روز گذشت

عصر بازار- سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با آغاز بارندگی‌ها و افت دمای هوا، مصرف گاز در کشور افزایش یافته؛ به گونه‌ای که میزان مصرف خانگی روز جمعه (۱۷ آذرماه)، به بیش از ۴۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

مصرف گاز خانگی از مرز ۴۵۰ میلیون مترمکعب در روز گذشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، مجید بوجارزاده درباره وضع مصرف گاز در کشور گفت: همزمان با افت دما و بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور، مقدار مصرف گاز افزایش یافته است؛ بر این اساس، مطابق آخرین آمار شرکت ملی گاز، مصرف گاز در بخش خانگی در روز جمعه، هفدهم آذرماه، به 457 میلیون مترمکعب در روز رسید، همچنین صنایع عمده و نیروگاه‌ها، هر کدام 108 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند.

    سخنگوی شرکت ملی گاز ادامه داد: مجموع میزان صادرات گاز به کشورهای مختلف در روز جمعه، 36 میلیون و 500 هزار مترمکعب بوده است.

    وی تصریح کرد: رعایت دمای رفاه برای داخل منازل، 18 تا 22 درجه سانتیگراد تعیین شده و در فصل سرما، مهم‌ترین موضوعی است که مردم می توانند برای گازرسانی مطلوب‌تر مورد توجه قرار دهند.

    به گفته بوجارزاده، در روزهای پایانی و سرد سال، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد که مصرفی بهینه و ایمن دارند، اصلاح راندمان موتورخانه‌ها و خاموش کردن وسایل گازسوز در مکان‌هایی که استفاده نمی شوند، از جمله مواردی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

    برچسب ها