عصر خودرو

رتبه‌بندی شرکت‌ها در فاز ۲ طرح شبکه سیر همنام تا پایان ۹۷

عصر بازار- یک مقام مسئول از انتشار فراخوان جذب مشاور برای استخراج شاخص‌ها و رتبه‌بندی شرکت‌ها برای اجرای فاز دوم «طرح شبکه سیر همنام» در روزنامه‌های کثیرالانتشار خبر داد.

رتبه‌بندی شرکت‌ها در فاز ۲ طرح شبکه سیر همنام تا پایان ۹۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، حمیدرضا شهرکی ثانوی  از تکمیل قاز دوم طرح شبکه سیر همنام و ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها در پایان سال 97 خبر داد و گفت: در پایان ارزیابی، هر یک از شرکت‌ها بر اساس شاخص‌ها از 1 تا 5 ستاره دریافت می‌کنند و طبق همین روال رتبه‌بندی در شبکه سیر همنام انجام می‌شود.

    وی با اشاره به فاز دو طرح شبکه سیر همنام بیان داشت: برای اجرای فاز دوم، فراخوان انتخاب مشاور در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شده است. همچنین پس از انتخاب مشاور کار استخراج شاخص‌های ارزیابی برای ستاره‌دار کردن و رتبه‌بندی آغاز می‌شود.

    شهرکی ثانوی یکی از شاخص‌های مهم این ارزیابی را امتیازدهی مسافران عنوان کرد و گفت: این شاخص از نظر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از وزن بالایی برخوردار است.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است، افزود: در نتیجه تکمیل این فاز از طرح مذکور 35 سرشبکه توسط شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای شناسایی و انتخاب شدند.

    وی یادآور شد: علاوه بر معرفی شرکت های سرشبکه، تابلوها، بغل نویسی اتوبوس‌ها، ‌ پروانه فعالیت‌ها، بلیت‌ها یک شکل برای هر سرشبکه، و ناوگان سرشبکه‌ها سامان‌دهی شدند.

    گفتنی است، اسماعیل غلامی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در خصوص رتبه‌بندی شرکت‌ها در طرح شبکه‌های سیر همنام پیش‌تر گفته بود که سامان‌دهی و رتبه‌بندی در راستای حقوق شهروندی و به ‌منظور افزایش رفاه و ایمنی مردم و اقتصادی شدن حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است. پس باید با خدمت شایسته و برجسته و ابتکار عمل و جلب رضایتمندی ذینفعان پیش رفت.

    برچسب ها