عصر خودرو

رشد بازدهی گروه خودرو در هفته جاری

عصر بازار- گروه خودرو که این هفته را با شاخص ۱۶ هزار و ۴۵۰ واحدی شروع کرده بود، نهایتا در مدار ۱۶ هزار و ۹۱۱ واحد قرار گرفت لذا معادل ۳ درصد رشد کرد.

رشد بازدهی گروه خودرو در هفته جاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در هفته ای که گذشت سهامداران به طور متوسط تعداد 115 میلیون ورقه سهم به ارزش 15 میلیارد تومان دست به دست کردند.
    اولین روز کاری هفته شاهد رشد نسبی قطعه سازها بودیم، روز دوم گروه به مراتب وضعیت مناسبتری داشت ولی در روز سوم دوباره افت جزئی کرد، در آخرین روز کاری نیز دوباره شاهد اقبال سهامداران به گروه بودیم طوریکه خودرو تا 3 درصد رشد کرد و داشت به سمت صف خرید شدن می رفت اما نهایتا متعادل و مثبت به کار خود پایان دادند.
    باتوجه به اینکه نمادهای گروه خودروسازی و قطعه سازی اکثرا در کف های سالانه خود قرار دارند و میتواند طی روزهای آتی عقب افتادگی خود را جبران کند، می‌توان به رشد بیشتر گروه امیدوار بود.
    از طرفی سفر قریب الوقوع رئیس جمهور فرانسه به ایران و تکمیل برخی قراردادها با خودروسازان فرانسوی، محرک دیگر رشد این گروه خواهد بود.
    گفتنی است در صورت رشد لیدر گروه خودرو نماد خودرو خواهد بود و تحرکات مثبت در این نماد، باعث حرکت مثبت سایر نمادهای گروه خواهد شد.

    برچسب ها