عصر خودرو

بازگشت شاخص کل به مدار ۹۱ هزار واحدی

عصر بازار- در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۱۵۷ واحدی در ارتفاع ۹۱ هزار و ۹۳ واحد ایستاد.

بازگشت شاخص کل به مدار ۹۱ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، نمادهای رمپنا، کچاد، کگل، خودرو  و های وب بیشترین تاثیر مثبت را در بازار امروز داشتند درحالیکه شبندر و شتران با بیشترین تاثیر منفی مانع افت بیشتر شاخص شدند.
    امروز گروه خودرو در ابتدای بازار مورد اقبال و پرتقاضا ظاهر شد ولی در میانه بازار از جو مثبت گروه کاسته شد و نهایتا متعادل و مثبت به کار خود پایان دادند در این میان خگستر صف خرید بود.
    نماد پرحاشیه های وب امروز با صف خرید سنگین، با محدودیت دامنه نوسان و رشد 5 درصدی به گردونه معاملات بازگشت.
    نماد وبوعلی پس از انتشار گزارشی مناسب، با جهش قیمتی صف خرید شد، در این گروه (سرمایه گذاری) نمادهای وبهمن، وسبحان و وتوصا با معاملاتی مثبت، نماد وگستر با صف فروش و مابقی هم گروهی ها با دادوستدهای متعادل با گرایشی منفی داشتند.
    گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها اکثرا با معاملاتی متعادل و منفی سپری شدند که در این میان دادوستدهای متعادل و مثبت معدود نمادهای شبهرن، شیران، پاکشو و شفن نمایان تر بودند.
    درگروه های متعادل فلزی و معدنی، نمادهای کچاد، کنور، فایرا(صف خرید)، کاوه، ارفع و کطبس با اقبال بیشتر و معاملاتی مثبت تر و نمادهای کپرور، کشرق، فسرب، فخاس، کدما، فلوله، فولاژ، فجر(صف فروش)، کمنگنز و فسپا از فشار فروش بالاتر و معاملاتی منفی تر از هم گروهی ها معامله شدند.

    برچسب ها