عصر خودرو

افت معاملات اوراق بدهی در آبان ماه بورس

عصر بازار- تعداد ۶ میلیون برگه اوراق بدهی در آبان امسال به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده که نسبت به آبان سال گذشته ۵۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

افت معاملات اوراق بدهی در آبان ماه بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ،  در جریان معاملات آبان ماه امسال تعداد 6 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 5 هزار و 596میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش 55 درصد افت را نشان می‌دهد.

    همچنین در جریان معاملات نخستین ماه پاییز امسال تعداد 10 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 9 هزار و 593 میلیارد ریال در بورس داد وستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 2 و یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    در آخرین ماه تابستان امسال نیز تعداد 9 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 9 هزار و 12 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 24 و 21 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    همچنین در مردادماه گذشته تعداد 5 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 4 هزار و 977 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 31 و 32 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    در جریان معاملات تیرماه امسال تعداد 6 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 6 هزار و 482 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 74 و 72 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    در خرداد امسال تعداد 8 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 7 هزار و 629 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 6 و 6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    در اردیبهشت ماه نیز تعداد 7 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 6 هزار و 728 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 57 و 56 درصد افت را نشان می‌دهد.

    همچنین جریان معاملات در فروردین امسال تعداد 4 میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 4 هزار و 240 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 58 و 61 درصد رشد را به ثبت رسانده است.

    گفتنی است؛ از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در مدت هشت ماه تعداد 54میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 54هزار و 258 میلیارد ریال در بورس داد و ستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 17 و 18درصد افت را نشان می‌دهد.

    برچسب ها