عصر خودرو

ورود فروشگاه زنجیره ای " دکتلون" ؛

فرانسوی ها به بازار ایران می آیند

عصر بازار- برند «دکتلون» فرانسه، بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا در لوازم ورزشی و البسه، با امضای قرارداد با «مگاپارس»، به‌طور رسمی وارد ایران شد.

فرانسوی ها به بازار ایران می آیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی مگاپارس، این نخستین بار است که یک برند بزرگ زنجیره‌ای با ثبت شرکت در ایران به‌طور مستقیم وارد کشور شده و فروش خود را مدیریت می‌کند. پیش از این فقط برندهای زنجیره‌ای ترک با واسطه، وارد ایران شده بودند.
    دکتلون بنا دارد در 10 سال آینده، با 300 میلیون یورو سرمایه‌گذاری در ایران به یک میلیارد یورو گردش مالی دست پیدا کند. پیش‌بینی می‌شود با تحقق این هدف، 5 هزار شغل جدید در ایران ایجاد شود. کارشناسان تاثیر حضور دکتلون با 7 هزار قلم کالا در بازار ایران را با حضور هایپراستار در ایران مقایسه می‌کنند. بر اساس این گزارش، فروشگاه دکتلون با استانداردهای خاص فروشگاهی است که در دنیا بیش از هزار و 300 شعبه دارد. در پروژه مگاپارس با بیش از 3 هزار و 500 مترمربع، فضاهایی برای تست لوازم ورزشی ایجاد خواهد شد که تا کنون شرایط مشابه آن در ایران نبوده است. همچنین قیمت‌های این فروشگاه در سطحی است که امکان خرید عموم مردم در آن فراهم است.

    برچسب ها