عصر خودرو

تغییر مالکیت ۴۱۰ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس

عصر بازار: امروز در فرابورس ایران، ۴۱۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از یک هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال معامله شد.

تغییر مالکیت ۴۱۰ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 19 آبان‌ماه 1394 فرابورس با خرید و فروش 410 میلیون و 970 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 151 نوبت به ارزش یک هزار و 542 میلیارد و 210 میلیون ریال به پایان رسید و شاخص کل فرابورس با رشد حدود 8 واحدی به رقم 710.57 واحد رسید.
    افزایش امروز آیفکس، بیشتر به مدد معاملات پتروشیمی مارون، پالایش نفت تهران، هلدینگ خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی خراسان، پالایش نفت لاوان و پتروشیم سرمایه‌گذاری ایرانیان بود.
    داد و ستد سهام ذوب آهن اصفهان به میزان 12 میلیون و 620 هزار ورقه به عنوان بیشترین حجم و خرید و فروش سهام نفت ایرانول به میزان 28 میلیارد و 310 میلیون ریال به عنوان بیشترین ارزش معاملات روزانه ثبت شد.
    این در حالی‌ است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام شمال شرق شاهرود، پالایش نفت لاوان و پتروشیمی خراسان بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر، بیمه نوین، معادن مس تکنار و افرا نت با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 677 تا 694 هزار ریال دست به دست شد.
    در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید و نماد معاملاتی شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام، بودیم.
    این گزارش می‌افزاید، امروز صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 466 هزار و 540 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه بوتان با داد و ستد 500 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها