عصر خودرو

برگزاری ۴ مزایده فروش اموال مازاد بانک ها تا ۱۵ دی

عصر بازار- رییس سازمان فروش اموال مازاد بانک‌ها از برگزاری ۴مزایده برای فروش اموال مازاد بانک‌های رفاه کارگران، ملی، سپه ومزایده مشترک اموال بانک‌های کشاورزی، صنعت و معدن و توسعه صادرات تا ۱۵دی ماه خبر داد.

برگزاری ۴ مزایده فروش اموال مازاد بانک ها تا ۱۵ دی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، حسن یمنی با اعلام این خبر، افزود: امروز دومین مرحله آگهی فروش اموال مازاد 225 ملک بانک رفاه کارگران در روزنامه های سراسری به چاپ رسیده است.

    وی، ارزش تقریبی 225 ملک بانک رفاه کارگران را هزار میلیارد ریال (100 میلیارد تومان) اعلام کرد.

    رئیس سازمان فام ادامه داد: بعد از برگزاری مزایده فروش اموال بانک رفاه کارگران، مزایده ای برای فروش 180 ملک مازاد بانک ملی ایران در برنامه است ولی در حال حاضر امکان اعلام ارزش تقریبی این املاک وجود ندارد.

    یمنی گفت: بعد از برگزاری این دو مزایده، مزایده سوم برای فروش اموال مازاد بانک سپه برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به ارزش تقریبی این مزایده در حال جمع آوری از سراسر استان هاست، گفت: در مزایده فروش اموال مازاد بانک سپه 250 ملک برای فروش به مزایده گذاشته می شود.

    رئیس سازمان فام درباره مزایده چهارم نیز گفت: یک مزایده مشترک نیز برای فروش اموال مازاد سه بانک کشاورزی، صنعت و معدن و توسعه صادرات تا قبل از 15 دی ماه برگزار خواهد شد.

    یمنی، تعداد املاک به مزایده گذاشته شده در این مزایده مشترک را حدود 200 ملک اعلام کرد و گفت: این بانک ها در حال ارسال اطلاعات مربوط به املاک خود هستند و بعد از بررسی ها می توان ارزش تقریبی آنها را اعلام کرد.

    رییس سازمان فروش اموال مازاد بانک‌ها ادامه داد: سازمان فام همچنین قرارداد فروش 200 ملک را با بانک مسکن نهایی کرده است و زمان برگزاری فروش اموال مازاد بانک مسکن نیز بعد از برگزاری این 4 مزایده تا 15 دی ماه تعیین خواهد شد.

    وی همچنین از مزایده دیگری برای فروش اموال مازاد بانک سپه تا پایان سال خبر داد.

    برچسب ها