عصر خودرو

با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

دکتر عسکرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های همگانی شد

عصر بازار: طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان دکتر عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های همگانی درآمد.

دکتر عسکرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های همگانی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در متن این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس فدراسیون ورزش های همگانی جنابعالی به عضویت هیئت رئیسه این فدراسیون منصوب می شوید. امید است با نگرش به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اشاعه ورزش همگانی، منبع خیر و برکت در راستای سلامتی جامعه و گسترش ورزش همگانی باشید . در این مراسم ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی  حکم دکتر عسکرزاده را به ایشان اهدا نمود .

    بر اساس این گزارش ، دکتر عباس عسکرزاده نیز که سابقه مدیریتی بسیاری در سطوح مختلف لشگری، کشوری و همچنین ورزشی دارد ، در دیدار با وزیر ورزش با اشاره به اینکه ورزش همگانی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و به مسئولان در راستای گسترش آن تاکید نموده اند، خاطر نشان ساخت : همه ما باید در راستای گسترش این رشته و همه گیر شدن ورزش همگانی در میان خانواده ها و اجرای طرح های مختلف برابر سند توسعه ورزش تلاش کنیم .دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تبریک به  دکتر عسکرزاده تاکید کرد: حمایت بانک حکمت ایرانیان از ورزش توانسته جهش خوبی را هم در عرصه لشگری و کشوری ایجاد کند تا جامعه ، این بانک را به عنوان حامی ورزش پاک بداند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها