عصر خودرو

رییس بانک کارگشایی؛

حراج سکه، حباب یک میلیون ریالی را تخلیه کرد

عصر بازار- رییس بانک کارگشایی اعلام کرد حراج سکه تاکنون دستکم یک میلیون ریال از حباب قیمتی موجود در بازار را از بین برده است و این رویه تا تخلیه کامل حباب ادامه می یابد.

حراج سکه، حباب یک میلیون ریالی را تخلیه کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «مسعود سلیمانی» افزود: لحظاتی پیش از آغاز حراج سکه در روز نخست، نرخ سکه تمام بهار آزادی در بازار 14میلیون و 600 هزار ریال بود اما با آغاز حراج، این قیمت به یک 14 میلیون ریال کاهش یافت.
    وی اضافه کرد: دیروز (سه شنبه) قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تا 13میلیون و 600 هزار ریال نیز رسید.
    «در روز نخست، بسته های 20 قطعه ای سکه به حراج رفت و در روز دوم، بسته های 50 قطعه ای نیز اضافه شد؛ در حراج امروز بسته های حاوی 100 قطعه سکه نیز عرضه می شود».
    به گفته وی، در 2 روز نخست حراج سکه در بانک کارگشایی پنج هزار قطعه سکه تمام بهار آزادی و نیم بهار آزادی در قالب 120 فقره رسید فروخته شد.
    رییس بانک کارگشایی اضافه کرد: تا زمانی که حراج سکه ادامه داشته باشد روند کاهشی قیمت تا رسیدن به نرخ واقعی ادامه می یابد، مگر اینکه عواملی مانند افزایش جهانی قیمت طلا این روند را تغییر دهد.
    عرضه سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی از ساعت 14 تا 16 روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام و در مرحله بعدی عرضه نیز سکه ربع بهار آزادی به حراج اضافه می شود.
    قیمت پایه هر سکه تمام بدون 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده 11 میلیون 800 هزار ریال و هر نیم سکه پنج میلیون و 500 هزار ریال است.
    متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی در خیابان مولوی، روبروی میدان محمدیه مراجعه کنند.

    برچسب ها