عصر خودرو

حمایت از صنعت حمل‌ونقل با تفاهم میان معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی

عصر بازار- رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان این معاونت با وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: بر این اساس ایده‌های فناورانه در صنعت حمل و نقل مورد حمایت قرار می‌گیرد.

حمایت از صنعت حمل‌ونقل با تفاهم میان معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مهندس اسماعیل قادری‌فر در نشست خبری امروز با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای استارتاپ‌ها، افزود: حمایت از این فعالیت‌ها علاوه بر ایجاد تحول در عرصه اقتصادی موجب پاسخگویی سریع‌تر به مشکلات و معضلات موجود در کشور خواهد شد.

    قادری‌فر ادامه داد: با ارائه حمایت به شرکت‌های دانش‌بنیان امروز شاهد حضور استارتاپ‌هایی هستیم که در کشور نامشان درخشیده است. بر این اساس معاونت علمی سعی دارد برنامه‌های حمایتی خود را به عنوان توسعه اکوسیستم و زیست بوم کسب و کار توسعه دهد.

    رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هموارسازی مسیر فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان را از رویکردهای این معاونت دانست و ادامه داد: در این نشست شاهد ارائه یک دستاورد دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل بار هستیم و این طرح که شامل حمل و نقل بار از بندرگاه‌ها و در شهرهای دور و نزدیک می‌شود، تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل است؛ ضمن اینکه نشان‌دهنده توجه این معاونت در حوزه‌های دانش‌بنیان بوده است.

    وی ادامه داد: به منظور توسعه این صنعت، تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد تا از طریق آن بتوان این بخش را مورد حمایت جدی قرار داد.

    برچسب ها