عصر خودرو

بی‌تفاوتی سهام‌خودرو به وام خرید

عصر بازار: بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته باوجود شروع عملیات اجرای پرداخت وام خرید خودرو بدون واکنش خاصی به فعالیت خود ادامه داد.

بی‌تفاوتی سهام‌خودرو به وام خرید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، در بازار دیروز معامله‌گران در شرایطی فعالیت خود را شروع کردند که در تحولات کلان نمایندگی‌های فروش خودرو سازان شاهد استقبال خوبی از طرح پرداخت وام 25میلیون تومانی خرید خودرو بودند، هر چند هنوز میزان اعتبار تخصیص داده شده برای خرید خودرو مشخص نیست اما گفته می‌شود 1500میلیارد تومان معادل تقریبی حداقل 60هزار فقره وام تخصیص داده خواهد شد که البته رقم چندانی در اقتصاد خودروسازان نیز نخواهد بود در این شرایط گروه خودرویی بدون واکنش خاصی نسبت به استقبال مردم از این طرح شاهد معاملات متعادلی بودند. در بازار دیروز در نهایت شاخص کل با رشد 36واحدی در رقم 63هزار و 35واحد به کار خود پایان داد.

    در تحولات کلان دیروز رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها از آغاز به کار کمیته نظارتی اجرای نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار در همه بانک‌ها از ابتدای آذرماه امسال خبر داد. در بازار دیروز در گروه سرمایه‌گذاری اعلام شد، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با سرمایه 750 میلیارد ریال جهت بهبود و توسعه پرتفوی سرمایه‌گذاری اقدام به افزایش سرمایه 50 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خواهد کرد. با افزایش 375 میلیارد ریالی سرمایه «وبیمه» به 125/ 1 میلیارد ریال خواهد رسید. در گروه تصفیه نفت دیروز سازمان خصوصی‌سازی در آگهی واگذاری 17درصد سهام پالایشگاه بندرعباس به‌صورت 20درصد نقد و با قیمت پایه حداقل 4294ریال (قیمت پایانی تابلو بورس در روز قبل از عرضه به اضافه 5درصد) را آگهی کرد، همچنین این سازمان مجددا 87درصد حمل‌ونقل‌ خلیج فارس با حصه نقدی 15درصد و قیمت پایه حداقل 3595ریال را عرضه می‌کند.


     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو