عصر خودرو

معاون وزیر صنعت:

کارگروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش خودرو شکل می گیرد

عصر بازار- معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با بیان این که رفع مشکلات عمومی تولید خودرو مورد توجه وزارت صنعت است، گفت: بر این اساس کار گروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش تشکیل می شود.

کارگروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش خودرو شکل می گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا،‌ حسن یونس سینکی هنگام دیدار از شرکت ایران خودرو و نشست با مدیران این گروه صنعتی به اثرهای تشکیل این کارگروه اشاره کرد و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت آماده همکاری برای افزایش صادرات صنعت خودرو است و بازارهای صادراتی خودرو سازان از نظر سیاست گذاری های کلان حمایت خواهد شد.
    وی ادامه داد:‌ باید با نگاه مشترک و وحدت نظر به مشکلات و مسایل موجود، رفتارها و رویکردهای تخصصی در پیش بگیریم تا نتایج مطلوب تری داشته باشیم.
    سینکی از ورود معاونت اقتصادی وزارت صنعت به مقوله صادرات خبر داد و گفت:‌ باید در این بخش با ارتقای کیفیت، ‌خواسته های بازارهای هدف را تامین کنیم وزارت صنعت،‌ زمینه توسعه بازارهای صادراتی را فراهم خواهد کرد.
    معاون وزیر صنعت بر دستیابی به هدف تولید 3 میلیون دستگاه خودرو و صادرات 30 درصدی آن در سند چشم انداز 1404 تاکید کرد و افزود: خودروسازان باید برنامه ریزی فنی و تخصصی را انجام دهند و وزارتخانه نیز به حل مشکلات عمومی کمک خواهد کرد.
    وی نقش خودروسازان در بهبود شاخص های کلان اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و گفت:‌ ایران خودرو با گردش بالای مالی نقش بسیار مهمی در مسئولیت های اجتماعی به ویژه اشتغال زایی دارد.
    سینکی عنوان کرد:‌ خودروسازان باید با ایفای نقش حرفه ای و تخصصی از حمایت های دولت در بخش های تعرفه ای بی نیاز شوند و دولت تنها به عنوان هماهنگ کننده توسعه یافتگی صنعت گران ایفای نقش کند.
    وی ضمن ابراز رضایت از اقدام های انجام شده در گروه صنعتی ایران خودرو به ویژه در موضوع کیفیت،‌ خدمات پس از فروش و توسعه محصولات جدید، گفت:‌ روند مثبت ایجاد شده باید ادامه داشته باشد تا صنعت خودرو کشور به موفقیت های بیشتری دست یابد.

    برچسب ها