عصر خودرو

فروش ۴۴۰۰ سکه در حراجی بانک مرکزی

عصر بازار- طی دو روز گذشته ۱۸۸۱ سکه تمام‌بهار آزادی و ۲۵۱۰ نیم‌سکه در حراجی بانک کارگشایی به فروش رفت.

فروش ۴۴۰۰ سکه در حراجی بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مسعود سلیمانی مدیرعامل بانک کارگشایی از فروش 1630 نیم‌سکه و 880 سکه تمام در دومین حراجی این بانک خبر داد و افزود: در حراجی دیروز بالاترین نرخ برای نیم‌سکه 671 هزار تومان و پایین‌ترین 661 هزار تومان بود.
    وی ادامه داد: همچنین بالاترین نرخ برای سکه تمام یک‌میلیون و 348 هزار تومان و پایین‌ترین رقم نیز یک‌میلیون و 335 هزار تومان بوده است.
    وی استقبال خریداران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه حراج دیروز خارج از چارچوب تعیین‌شده و به‌صورت فوق العاده بوده است اما میزان استقبال مطلوب بود.
    سلیمانی با بیان اینکه، بانک مرکزی قیمت پایه برای تمام‌سکه را همانند روز اول یک‌میلیون و 180 هزار تومان و همچنین برای نیم‌سکه 580 هزار تومان تعیین کرد که البته خریدار برای قیمت نهایی تا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده باید پرداخت می‌کرد، اظهار داشت: نرخ سکه تمام‌بهار آزادی در حراج دیروز یک‌میلیون و 288 هزار تومان و نیم‌بهار 645 هزار تومان است.
    سلیمانی تصریح کرد: حراج سکه تا اطلاع بعدی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام می‌شود اما حراج روز یکشنبه به‌دلیل تعطیلی روز دوشنبه بود.
    مدیرعامل بانک کارگشایی درباره تعداد سکه فروخته‌شده در روز اول حراج نیز گفت: بانک کارگشایی در حراج روز شنبه هزار و یک سکه تمام و 880 نیم‌سکه را به فروش رسانده است.
    متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، روبه‌روی میدان محمدیه مراجعه کنند.

    برچسب ها