عصر خودرو

مدیر عامل بانک کارگشایی :

نرخ سکه دومین حراج اعلام شد

عصر بازار- مدیر عامل بانک کارگشایی نرخ دومین حراج سکه را اعلام کرد و گفت: بانک مرکزی نرخ پایه سکه را نسبت به دیروز تغییر نداده است.

نرخ سکه دومین حراج اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، مسعودسلیمانی افزود: بانک مرکزی قیمت پایه برای تمام سکه را همانند دیروز یک میلیون و 180 هزار تومان و همچنین برای نیم‌سکه 580 هزار تومان تعیین کرد که البته خریدار برای قیمت نهایی تا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده باید پرداخت کند.

    مدیرعامل بانک کارگشایی گفت: نرخ سکه تمام بهار آزادی در حراج امروز یک میلیون و 288 هزار تومان و نیم بهار 645 هزار تومان است.

    وی  با بیان اینکه دومین حراج سکه از ساعت 14 تا 16 برگزار می شود، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است  امروز نیز همانند دیروز  سکه های یک و نیم در بسته های 20 تایی به حراج گذاشته شود.

    سلیمانی تصریح کرد: حراج سکه تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام می شود اما حراج امروز به دلیل تعطیلی روز دوشنبه است.

    مدیر عامل بانک کارگشایی درباره تعداد سکه فروخته شده در روز گذشته  نیز گفت: بانک کارگشایی در حراج دیروز هزار و یک سکه تمام و 880 نیم سکه را به فروش رسانده است. به گفته وی، متوسط قیمت سکه تمام در حراج دیروز  یک میلیون و 390 هزار تومان بوده است.

    به گزارش ایبِنا، متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند.

    برچسب ها