عصر خودرو

یک مقام مسوول در شرکت ملی گاز خبر داد؛

تحویل روزانه ۱۹۶ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها

عصر بازار- مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: در مهرماه امسال روزانه به طور میانگین ۱۹۶ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها تحویل داده شده است.

تحویل روزانه ۱۹۶ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، سعید مومنی، درباره گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع گفت: گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع در همه مدت سال برقرار است، اما حجم این گاز تحویلی بر اساس شرایط مختلف می‌تواند تغییر کند.

    وی افزود: در مهرماه امسال، به طور میانگین روزانه 196 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها تحویل داده شده که این رقم در برخی روزها به 280 میلیون مترمکعب نیز رسیده است. افزون بر نیروگاه‌ها دیگر واحدهای صنعتی نیز از خوراک گاز استفاده می‌کنند به این صورت که در مهرماه امسال روزانه به طور میانگین، پتروشیمی‌ها 45,5 میلیون مکعب، صنایع سیمان 19 میلیون مترمکعب، صنایع فولاد 23.5 میلیون مترمکعب و همچنین در بخش خانگی 175 میلیون مترمکعب گازرسانی شده است.

    مومنی درباره نیروگاه‌های مقیاس کوچک که با قطع خوراک گاز خود روبه‌رو شدند، توضیح داد: از بین این 17 نیروگاه، تاکنون تنها سه واحد اقدام به پرداخت بدهی خود کرده‌اند و طبیعی است که تنها گاز همین سه نیروگاه دوباره وصل شده است. نیروگاه‌ها تا زمانی که بدهی خود را کامل پرداخت نکنند، وصل نمی‌شود.

    برچسب ها