عصر خودرو

قائم مقام سایپا سیتروئن :

سه محصول سیتروئن در ایران تولید می‌شود

عصر بازار- قائم مقام سایپا سیتروئن از عرضه سه خودرو جدید سیتروئن در ایران در طول دو سال آینده خبر داد.

سه محصول سیتروئن در ایران تولید می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، یان مارتین در مراسم اولین محصول سیتروئن در ایران اظهار کرد:‌ اولین خودرو تولیدی نیو C3 بوده و دو خودرو دیگر نیز در کلاس سدان و SUV عرضه خواهد شد.

    وی با بیان اینکه یک خودرو کلاس B سدان برای بازار ایران در حال طراحی است، خاطرنشان کرد: در فرایند طراحی این خودرو نظریات مشتریان ایرانی لحاظ خواهد شد.

    وی ادامه داد: همکاری اخیر با سایپا یکی از بزرگترین پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خارجی سیتروئن است ضمن آنکه سایپا شریک بلندمدت ماست و 50 سال پیش اولین همکاری را با یکدیگر آغاز کردیم.

    قائم مقام سایپا سیتروئن ادامه داد: نمایندگی‌های فروش سایپا سیتروئن با استانداردهای روز سیتروئن که در اروپا اجرا شده در ایران نیز راه‌اندازی خواهد شد به گونه‌ای که مشتریان ایرانی از خدماتی مشابه مشتریان اروپایی ما بهره‌مند می‌شوند.

    وی خاطرنشان کرد: خودروهای تولیدی در ایران تا 70 درصد ساخت داخل خواهند شد و 30 درصد آن‌ها نیز به مصرف صادرات خواهند رسید.

    مارتین گفت: روابط کلان بین کشورها، کیفیت خوب و قیمت مناسب سه الزام اصلی برای صادرات خودرو در جهان هستند که ما بر روی آن‌ها تمرکز کردیم.

    برچسب ها