عصر خودرو

قیمت بیت کوین افزایش یافت

عصر بازار- قیمت بیت کوین به دنبال افزایش تقاضای سرمایه گذاران در جشنواره خرید جمعه سیاه، از ۸ هزار و ۷۰۰ دلار هم عبور کرد و از ۲۰ روز دیگر در فهرست معاملات آتی قرار می‌گیرد.

قیمت بیت کوین افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، بیت کوین محبوب ترین ارز رمزنگار جهان رکوردی دیگر از خود به جای گذاشت و در بازار معاملات روز شنبه به دلیل افزایش خرید در جمعه سیاه که یک روز خرید شلوغ سنتی در آمریکا است و فروشندگان برای بالا بردن میزان فروش خود تخفیفات قابل توجهی را به مشتریان ارائه می‌کنند، جهش زد.

    در همین حال قیمت هر واحد بیت کوین به دنبال علاقمندی بیشتر سرمایه گذاران به این ارز مجازی در خرید جمعه سیاه به بیش از 8 هزار و 700 دلار رسید و هر واحد بیت کوین با بیش از 6 درصد جهش به 8 هزار و 725 دلار و 13 سنت رسید. البته در نهایت قیمت هر واحد بیت کوین به تقریبا 8 هزار و 674 دلار معامله شد که در هر صورت بیشترین قیمت برای این ارز رمزنگار محسوب می شود؛ ضمن اینکه بهاء «اتریوم» دیگر ارز مجازی هم با رسیدن به 485 دلار و 18 سنت بیشترین قیمت را از خود به جای گذاشت.

    همچنین «کوین بیس» که بزرگترین صرافی بیت کوین در آمریکا است، در حدود یکصد هزار حساب بیت کوین بین روزهای چهارشنبه تا جمعه اضافه کرد و در مجموع تعداد حساب های بیت کوین این صرافی به 13 میلیون و 100 هزار واحد رسیده و تعداد کاربران بیت کوین این صرافی معروف در نوامبر سال گذشته میلادی تقریبا 5 میلیون نفر اعلام شده است.

    در حال حاضر، ارزش بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی بیش از 800 درصد افزایش پیدا کرده و «سی ام ایی» بزرگ ترین بورس معاملات آتی جهان قرار است بیت کوین را در فهرست معاملات آتی خود از هفته دوم ماه آینده میلادی قرار دهد که این یعنی گامی بزرگ برای بیشتر مشروعیت بخشیدن به بیت کوین و معاملات آن است.

    برچسب ها