عصر خودرو

نرخ حراج سکه بانکی اعلام شد

عصر بازار- مدیرعامل بانک کارگشایی گفت: نرخ سکه تمام بهار آزادی در حراج امروز یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و نیم بهار ۶۴۵ هزار تومان توسط بانک مرکزی تعیین شده است.

نرخ حراج سکه بانکی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا, مسعود سلیمانی اعلام کرد ارقام اعلامی اعداد پایه بوده و مشتریان پس از خرید باید 9 درصد بابت ارزش افزوده مالیات پرداخت کنند.

    وی  با تاکید بر اینکه این حراج با هدف شکست حباب بازار از امروز آغاز می شود، اظهارداشت: حراج  سکه تا اطلاع ثانوی تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام  می شود.

    وی با تأکید بر اینکه در مرحله نخست عرضه، ربع سکه بهار آزادی حراج نمی‌شود، افزود: حراج سکه‌های نیم و تمام بهار آزادی در بسته های 20 تایی تا زمان اعلام بانک مرکزی ادامه خواهد داشت و در مرحله بعدی عرضه نیز، سکه ربع بهار آزادی به حراج اضافه می‌شود.

    مدیر عامل بانک کارگشایی با تاکید بر اینکه این بانک تا کنون نیز حراج سکه را در بسته های صد تایی انجام می داد، اظهارداشت: کاهش میزان  تعداد سکه ها در این حراج با هدف کمک به قشر کم درآمد بوده است.

    یادآور می شود، سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی که قرار بود امروز ساعت 10 صبح از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری و ساعت 11 حراج شوند، به علت تغییر زمان قیمت گذاری بانک مرکزی، از ساعت 14 امروز عرضه خواهند شد.

    بدین ترتیب عرضه سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی از ساعت 14 تا 16 روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام خواهد شد و در مرحله بعدی عرضه نیز، سکه ربع بهار آزادی به حراج اضافه می شود.

    متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند.

    برچسب ها