عصر خودرو

رتبه مشمولین دریافت سود سهام عدالت مشخص نیست

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه رتبه مشمولین برای دریافت سود سهام عدالت مشخص نیست، از پرداخت سود سهام عدالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رتبه مشمولین دریافت سود سهام عدالت مشخص نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سید جعفر سبحانی در خصوص زمان تعیین شده برای واریز سود سهام عدالت بیان داشت: زمان واریز سود سهام عدالت هنوز مشخص نیست فقط می توانیم بگوییم به زودی واریز می شود.

    وی در پاسخ به اینکه آیا امکان واریز نشدن سود وجود دارد؟ توضیح داد: سود سهام عدالت به طور قطع در سال جاری به حساب مشمولین واریز خواهد شد و تمامی خبرها مبنی بر عدم واریز سود به مشمولین کذب است.

    واریز سود در سه مرحله

    مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: سود سهام عدالت طی سه مرحله به حساب مشمولین واریز خواهد شد و این رتبه بندی در زمان واریز سود به پایان سال مالی شرکت های موجود در سبد سهام باز می گردد که برخی از این شرکت ها تا پایان اسفند ماه برای ارائه سود فرصت دارند به همین علت نمی توانیم کل سود را به صورت یکجا به سهامداران واریز کنیم.

    سبحانی اظهارداشت: هنوز رتبه بندی قطعی مشمولین جهت دریافت سود مشخص نشده و خبرهای نهایی بزودی اعلام خواهد شد. وی تاکید کرد: در حال حاضر، بیش از 35 میلیون نفر از مشمولین شماره شبای خود را به سامانه ارائه کرده‌اند که از مجموع 47 میلیون مشمول بیش از 40 میلیون نفر نیز صورت وضعیت خود را در سامانه سهام عدالت مشاهده کرده اند. 

    برچسب ها