عصر خودرو

معاون رییس جمهوری خبر داد

بودجه ۹۷ از فردا در دستور کار دولت

عصر بازار- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه بودجه کشور با تاکید بر اینکه آخرین اصلاحات بودجه ۹۷ در سازمان برنامه و بودجه انجام شده است، گفت: از فردا لایحه در دستور کار دولت قرار می گیرد.

بودجه ۹۷ از فردا در دستور کار دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت روز شنبه درجلسه شورای برنامه ریزی استان البرز افزود: باید مصوبات هیئت دولت در خصوص پیش نویس لایحه بودجه سال 97 را نهایی کرده و در وقت مقرر که 15 آذر است، به مجلس ارایه دهیم.
    نوبخت با تاکید بر اینکه 11 موضوع متفاوت در لایحه بودجه سال 97 لحاظ کرده ایم، گفت: این لایحه بنا به ضرورت ها، بودجه ای متفاوت از سنوات گذشته است.
    معاون رییس جمهوری با تاکید بر اینکه در 4 سال دولت یازدهم کشور با 157 میلیارد دلار درآمد نفتی اداره شد، گفت: آمار و ارقام موجود در کشور در30 سال گذشته مشاهده شده به ما کمک می کند تا از ظرفیت های کشور مطلع شویم.
    رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: 20 درصدسهم استان ها نسبت به روال جاری افزایش می یابد و 179 طرح ملی به استان ها واگذار می کنیم.
    وی با تاکید بر اینکه استان البرز استان مهمی برای دولت است و برای بودجه سال آینده به صورت مشخص ارقام متفاوتی نسبت به امسال خواهد داشت، گفت: ارتقاء شاخص های اقتصادی بالغ بر 32 میلیارد و 974 میلیون است و برای 5 پروژه مهم برای سال 97 نیز در حد 13 میلیارد تومان اعتبار ویژه داریم.
    وی افزود: کل اعتبارات مورد نیاز سال آینده استان 77 میلیارد و 611 میلیون تومان است و در کنار آن 39 میلیارد تومان برای پروزه های ملی در نظر گرفته می شود.
    نوبخت خاطرنشان کرد که به منظور گسترش اعتبارات ملی بخش قابل توجهی از اعتبارات ملی برای جلسه شورای برنامه ریزی لحاظ خواهد شد.
    وی افزود: در افزایش اختیارات استان البرز، به سازمان برنامه بودجه استان تفویض می کنیم تا با نظر استاندار تصمیم گیری صورت گیرد، این اقدامات برای سال 97 در بودجه لحاظ شده است.
    نوبخت اضافه کرد: تخصیص اعتبارات سال گذشته و اختصاص بیش از 100 درصدی مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز پیگیری و در ادامه تخصیص اعتبار بیشتر در سال 97 پیگیری می شود.
    وی افزود: مصوبات دو پروژه ملی و 5 پروژه استانی وقتی استانی تازه تاسیس می شد باید جدا از اعتبارات مصوب ملی و استانی، برای زیرساخت ها به ویژه زیرساخت های اداری در نظر گرفته می شد. در جلسه قبل از تشکیل شورا تاکید کردم این مهم پیگیری شود.

    برچسب ها